I går hadde jeg besøk, det var superkoselig. Jeg elsker å være sammen med menneskene jeg er glad i. Jeg kunne vært melankolsk over at gårsdagens feiring er over – men jeg er det ikke, for festen er ikke over: det er mer igjen av sommeren og kjærligheten mellom menneskene.



Det gjør at i dag også kjennes veldig fin. Først var det å kose seg på nettet med neste kokkeringsideer og å reise til jobben min der jeg kjenner mening i å være til. Der er jeg akkurat ferdig for dagen, og om kreftene strekker til selv etter en lang, flott arbeidsdag som i dag, vil jeg bake litt «hverdagsbakst»: ciabatta. Hvis ikke det er det beste i dag, kommer det en dag i morgen også. Ja, det tror jeg at jeg skal få!
