Jeg ligger på sykehuset med brukket lårhals og brukket bekken. Skal lårhalsopereres i dag.
Jeg har vondt og er redd for framtiden. Men – jeg har fine folk i livet litt! Takk for at dere er til og vil meg cel – og aller mest for at dere vil ha meg med!
Jeg har god familie og to arbeidsplasser som verdsetter meg. Samt min egen livsvilje!
Derfor setter jeg tommel opp i takknemlighet, kryssede fingre er for usikkert. For jeg trenger at dette går bra! Takk skal dere ha ❤️👩🍳👍🙏👍❤️👍

